torsdag 25 juni 2009

Yoga för maximalt energiflöde...

Nu är det dax att avsluta arbetsdagen, och jag säger då det. Det spelar ingen roll hur mycket jag gymmar, springer eller gör annan form av träning. Det finns bara EN träningsform för mig som verkligen öppnar upp alla energikanaler och det är Ashtangayogan! Jag har varit allt annat än frekvent i detta på senare tid, men nu så blir det fokus på det som är viktigt ;-)
Det blir ett pass på söder nu men sen ska jag lösa ett kort på Atmajyoti på Odenplan som ligger i närheten av där jag bor. Mao inga fler undanflykter, haha...Nåväl, andra saker har tydligen varit viktigare för mig!

Nu ska jag snabbt mixa ihop en proteinbomb och sedan dra iväg. Det blir lite bär, 1/3 banan, hampaprotein, greens och spirulina - Härligt härligt!

Nu måste jag rusa!
Ha den härligaste kvällen.
Aloha!