måndag 15 juni 2009

Föreläsningar för Beiersdorf-Nivea

Hejsan,

Det är med beundran jag läser om de klagomål jag får över att bloggen uppdateras för sällan:) I know, nu ska det bli bättre på den fronten. Jag har haft en intensiv period med det mesta och avslutat några föreläsningar om vikten av Rawfood & Superfoods för skönheten och karriären. Detta för Beiersdorf / Nivea i dagarna två, vilket var mycket lyckat. Vi caterade maten från Renee Voltaire och till desert blev det mina Special-Special chokladpraliner. Snacka om att de var omtyckta :)
Maten som bjussades på var alltifrån, lasagne med pesto, pajer, sallader, röror, kex, fyllda risblad, spett med grönsaksfyllda biffar ov olika slag mm mm…Samtidigt som jag förespråkar att vi inte ska äta så mycket, uppmanar jag samtidigt att vi inte får lämna den fantastiska maten…weirdo:)
Nu nalkas en efterlängtad helg med yoga, vila och frisk luft. Och JA, en massa annat spännande och självklart några blogginlägg!!

“Whatever we plant in our subconscious mind and
nourish with repetition and emotion will
one day become a reality.”