tisdag 16 juni 2009

Åh gud va skönt...;-)

Hej Allihop!

Nu skall jag packa ihop på kontoret och bege mig ut i solen och vidare på Thaimassage. Efter en produktiv och intensiv eftermiddag så ska det bli sååå underbart att få sjunka ner på madrassen och få en timmes ordentlig knådning, haha. Thaimassage är grymt, åtminstone till den kvinnan jag går till, som jag nästintill skulle kunna kalla min personliga massör. Det är perfekt för att flåsa igång kroppen om man, som jag just nu, inte orkar ställa sig på löpbandet på gymet, eller pumpa med vikterna Det är lite som yoga för lata, och det är såå skönt att få vara riktigt Lat ibland - I like…

Nu blir det en halv avokado med Örtsalt. Jag ska även förbereda en flaska med hallonjuice blandat med färskpressad citronjuice mixat med en massa msm. Det blir en rejäl kick att ta efter massagen, OCH renande!

Ha en underbart härlig eftermiddag och kväll!
Aloha!