tisdag 16 juni 2009

Galakväll!

Vilken härlig dag!

Visst, det regnar och är grått, men efter ett träningspass, skrubb och bastu i morse så känner jag mig ren och fräsch;) Jag gick sedan raka spåret till Blueberry på NK för att hugga tag i en sen lunch, det blev en Goji-smoothie - Yummie! Sen bar det av till Akademibokhandeln och där hittade jag en bok av Robin Sharma som jag tidigare inte har sett. Titeln skulle väl kunna passa in på! Nåja, inte det sista orden - Ännu! The Saint, the Surfer and the CEO. A remarkable story about living your heart’s desires. Jag fullkomligt älskar sådana titlar, och Robin är fantastisk, helt outstanding!!

Jag börjar bli lite smått hungrig efter att ha levt på två halvmesiga smoothies idag. Det blir alltid så när man inte gör de själv, haha. Snart kommer dock min pojkvän med lite mellanmål men senare ikväll blir det fest! Då ska jag till Team Shaktis stora galakväll på Cirkus i Stockholm. Det är alltså företaget bakom de omåttligt populära spikmattorna som bjuder in till en oförglömlig kväll som innehåller bla; Malin Berghagen som konferencier, Tomas Di Leva, Julien Dauphin, Linda Lampenius, Artister från Cirkus Cirkör & Cirque du Soleil och mat från Renee Voltaire. Vet ni vad det mest fantastiska är? Att det inte serveras alkohol whatsoever - det blir Indisk Mocktail för hela slanten - Tjo Hoo!!!

Nu önskar jag er alla en fantastisk eftermiddag och kväll! Jag ska jobba vidare med några projekt och sedan hugga in i boken en kort stund innan det blir dax att göra sig i ordning för kvällen

Aloha!