söndag 21 juni 2009

Snart Midsommar!

Gud a härligt att få en lite längre ledighet! Jag uppskattar det verkligen!

Idag har jag varit o shoppat lyxprodukter på Gryningens hälsokost. Ett helt nytt Té som jag ska visa bild på så fort jag får ordning på den andra bloggen;-) Ekologisk Quinoa scrubb och en hudpasta gjord på Coconut oil, sheasmör och eteriska dofter - wow!!! De är helt grymma…Så, efter min Nlp-session hoppade jag in i duschen, skrubbade hela kroppen och ansiktet, la ansiktsmask och hårinpackning, för att sedan smörja in mig med min nya pasta - snacka om att man känner sig fräsch!

Nu springer jag omkring hemma i klänning och spelar Deva Premal och bara njuter av en stunds ledighet, med brinnande ljus och en härlig energi. Vad har jag hunnit äta idag? En smoothie och ett halvrått ägg, haha. Det är lustigt det där, att man ofta blir mer hungrig för att kompensera för dålig sömn. Själv har jag sovit ut idag och bara tagit det lugnt och vips behöver jag inte lika mycket mat. Detoxdrinken mättar ju iof oxå lite grann, och den känns väldigt bra!

Mmmmm….ingen stress, bara vila och ro. Jag är sååå lycklig. Nu ska jag förbereda maten för kvällen. Undrar vad det ska bli…En härlig sallad, eventuellt ungnsstekta grönsaker och Quinoa. Jag laddar salladen med massor av häliga seaweed - Yummie!! Önskar er alla en underbar kväll och en härlig midsommar!!! Jag håller bloggen uppdaterad;-)

Energikramar,
Namaste