måndag 15 juni 2009

News på Bloggen

Vilken Härlig Söndag!!!

En gråare dag får man leta efter men ack så skönt att kunna ta egen tid för reflektion och planering av veckan som kommer! Jag hör till kategorin som varje nytt år har en lång lista över mål, drömmar och saker jag vill göra och som jag vill att ska uppfyllas. Sedan skapar jag en stark mental bild av detta för att sedan sända ut till the Universe för lite hjälp på traven :) Och det funkar varje gång, det är ascoolt!
Jag är såå tacksam över den enorma respons som har kommit efter att webshoppen öppnades och många smarta tankar och ideér värda att se över…Fler produkter kommer upp inom de närmaste dagarna. För er som nu sitter hemma och inte vet vad ni ska göra: Sätt genast på följande låt med The Idan Rachel Project för att maximera den sköna och kreativa känslan i kroppen:

http://se.youtube.com/watch?v=EH6Hs7P2xW0

Tro mig; denna låtmix får vem som helst att komma i ett skönt gung för att sedan dra på smilet och känna att - Wow, vad härligt det är att leva!!

Det slog mig precis att jag varje Måndag morgon skall lägga in ett tänkvärt och inspirerande blogginlägg med djupare tanke. Jag själv skulle uppskatta det och hoppas och tror att även ni ska göra det!! Se bloggen i morgon!

It takes a lot of courage to release the familiar and seemingly secure, to embrace the new. But there is no real security in what is no longer meaningful. There is more security in the adventurous and exciting, for in movement there is life, and in change there is power.

Live your life to the fulliest!!
Aloha