måndag 15 juni 2009

Premiär för www.rawfood.se

Voalá…!!

Hej på er!
Äääntligen ligger sajten uppe vilket känns oerhört spännande och skoj med tanke på att den har varit under bearbetning en tid. Allting tar lite längre tid när man pysslar med projekt likt detta vid sidan om jobb, träning, vänner etc…;) Tusen tack Daniel för all din hjälp! (Kolla in www.larssondesign.se)

För er som har följt min detox-blogg på www.topphalsa.se har nog vid det här laget fått en bra känsla för vad det är jag brinner för och i vilken riktning den här sajten är på väg. (För er som är helt nya på denna sida rekommenderar jag definitivt att ni besöker min blogg på Topphälsa för att lära er mer om rawfood/detox/superfoods men även för inspiration och coaching.
Sverige är nu på väg mot en rawfood revolution med många spännande händelser och nyheter att vänta till hösten…Vare sig vi vill eller inte är svenska folket på väg in i ett nytt skede där hälsan kommer att bli än viktigare. Det kommer att bli coolt att börja ta hand om sig själv. Att börja pumpa cellerna med livskraft och superfoods, att värna om miljön och de som lever i den. Nu, efter all den tid som vi skördat och lånat från jorden är det nu dax att ge tillbaka - to pay back!! Om inte bara för vår skull utan även för våra barn.


Med tiden kommer ni att märka att allt hänger ihop i ett större perspektiv och med en ökad kunskap inom detta område kommer ni sakta att se att det mesta kommer att kunan brytas ner till en av de viktigaste och mest avgörande beståndsdelarna för vår hälsa, vår miljö men även vårt agerande och reflekterande - Maten vi äter!
Med er hjälp skall jag göra allt som står i min makt för att sprida denna revolutionerande rawfood våg, peppa, inspirera och bana vägen för ett nytt, hälsosammare och passionerande sätt att leva! Det är två stora delar på hemsidan som för tillfället saknas och som kommer att utvecklas inom kort…to be continue:) I skrivande stund planeras event och projekt, mer om detta uppdateras framöver i bloggen!


Nu ni skall vi alla njuta mer än vanligt av sommaren och semestern. Jag befinner mig för tillfället i Dalarna där regnet öser ner och visst skulle man kunna önska bättre väder….men det lustiga är att det är precis som det är och det händer precis som det ska. Det är bara att gilla läget och njuta. Njuta av den bästa dagen någonsin!!!
Ha en magisk dag! Live with passion!!

/Kristina