söndag 21 juni 2009

Mer protein gör mig sjukt pigg

Visst, tidigare brukar jag inte äta så mycket protein alltför sent på kvällarna eftersom jag blir pigg av det och inte brukar kunna sova. Två gånger de senaste två veckorna har jag kommit hem sent och för enkelhetens skull, kört ihop en smoothie, med lite extra protein. Och BÅDA nätterna har jag knappt kunnat sova. Detta hände även inatt och sist jag kollade på klockan var den 02.00. Visst, jag har lite stress runtomkring mig oxå vilket självfallet påverkar.

Hur som helst har dagen var Superb. Det blev en supersmoothie till frukost och en härlig lunch med my dear friend på Örtagården. Wow - blomkål är verkligen my thing! JAg har precis druckit en kopp Pau D’arco te och lite mörk choklad - yummie!! Snart blir det att packa ihop för dagen och bege sig ut medans det ännu är soligt och fint ute ,-) Det blir en skön kväll och förhoppningsvis en lång och härlig natts sömn ;-) Jag börjar känna mig lite lätt stirrig nu, haha.
Ha en härlig eftermiddag!

Aloha!