måndag 15 juni 2009

När Du är Redo..!


När Eleven är Redo…

 

“När du ber, så gör du fel. Rikta istället tacksamhet för svaret på dina böner, och du kan snart se dem manifesteras”.

 

Mannen kröp runt Bandspelaren och lyssnade uppmärksamt. När jag kom in till Viktors room, hörde jag en stark röst från bandet: “Du är en gudomlig varelse, som skapas i bilden av perfektion. Lev livet du var född att leva och kompromissa ALDRIGmed rädsla.” Jag var som magnetiserad av den kraftiga rösten på bandet. Efter föreläsningen frågade jag, “Vem var det? Var kan jag få tag på bandet?

De tre männen tittade fåraktigt på varandra och Victor svarade: “Jag vet inte.”
“Hur kommer det sig att du inte vet? Finns det inte en etikett på det?”
“Etiketten är tom,” svarade Victor. “Jag fick bandet på Radio Shack. Jag köpte ett nytt paket med tre tomma kassetter, och detta var en av dem.”

 

När Anden vill nå fram till dig, så gör han det. Vi behöver aldrig kämpa för att få kontakt med rätt personer eller kunskap. När eleverna är redo, visar sig läraren. Alla och allt som dyker upp i våra liv kommer till oss genom vibrational attraktion. När du vibrerar på en viss frekvens, drar du till dig allt som är i harmoni med den frekvensen. Därför är det meningslöst att försöka tvinga universum att göra något. Den nivå på mänsklig kraft som driver oss är relativt YNKLIG och maktlös jämfört med den universella kraft som manifesterar dina högsta önskningar utan några ansträngningar från din sida.

 

Om du vill attrahera rätt jobb, personer eller livssituation, ge då upp kampen mot att göra detta möjligt. I stället försätt dig in i vibrationell harmoni med syftet till din önskan. I meditation, önskningar och visualisering, känn närheten med det du vill ha, precis som om du redan hade det.  När du är totalt enad med din vision, kommer universum att lägga det framför dina fötter på mirakulösa sätt.

 

Jag ber till Universum att jag drar till mig mina högsta önskningar lätt och enkelt.  

 Jag släpper all kamp och låter Universum manifestera det jag vill ha.