tisdag 16 juni 2009

Deva Premal & Miten till Stockholm...!

GoMorron till den härligaste dagen!

Solen strålar in genom fönstret och jag genomsyras just nu av Deva Premal & Mitens helt FANTASTISKA sånger. Det är få sånger som lyckas, även första gången man hör de, tränga in så djupt i kroppen och få cellerna att vibrera på en nivå av lycka och kärlek - wow!!

Helgen har varit Outstanding, med intensiv-yoga tillsammans med Finska Petri Räisänen, snacka om nykick och nyantändning. Helt plötsligt känns det som om jag ska bli yoga-proffs, haha. Då har man sannerligen lyckats entusiasmera. Behöver jag säga att jag har hållit mig sysselsatt i helgen och ska först nu börja runda av för ett utskicka gällande detoxen. Det är hög tid för att göra en utrensning nu innan sommaren.

Jag vill oxå passa på att trycka på konserten som Deva Premal och Miten skall ha i Stockholm den 30 juni. Lyssna på länkarna nedan och inspireras. För er som tidigare inte sett dem live kommer garanterat att få en upplevelse utan dess like. För de som redan sett Deva & Miten har jag en övertygelse om att det blir ett återbesök Passa på nu när de kommer till Stockholm. Se flyer på första länken nedan.

bild_devapremal

http://www.youtube.com/watch?v=2j2BxkCSmiQ
http://www.youtube.com/watch?v=AG-YE8IiV5U&feature=PlayList&p=6BD40929450DD78D&playnext=1&playnext_from=PL&index=29

Ha den bästa dagen!!!
Namaste