tisdag 16 juni 2009

Vad är Upp och Vad är Ner - Egentligen!?

Vilken underbar dag!

Shit va mysigt det är när det är sådär grått ute så att man inte vet om det är sommar eller vinter. Snacka om att sätta hjärnan på sned. Det är ungefär samma känsla som för ett par år sedan när jag var i Kalifornien och snurrade runt i luften med ett akrobatikflyg. Efter att snurra runt sakta på sidan några varv och det enda du ser är den ljusblå färgen från skyn och havet som bryts av horisonten. Efter några varv kan jag lova att du inte har den blekaste aning om det är havet eller himmelen du har ovanför dig. Det är en ashäftig känsla, att bryta mönster och våga gå in i den magiska världen, om så bara för en stund! Det finns många sätt att göra detta på…;-)

Nu har jag precis kommit tillbaka från en sen lunch. Det blidde Lemurias ekologiska sallad som jag beställde dubbla portioner av, haha. De vet precis vad jag vill ha när jag kommer. Så är det att vara ökänd. Jag måste säga att detoxen känns väldigt bra och jag gillar Holistiks kur väldigt mycket. Främst för att den ger en bra mättnadskänsla men framför allt för att jag inte blir dålig eller lös i magen utan det känns som om den reparerar och läker liksom…

Ikväll ska jag försöka få klar den nya bloggen och lägga över allting dit så att jag kan få upp mer spännande bilder på bla mina smarriga smoothies som bara är ett BIG MUST när du detoxar!!!

Ha en strålande eftermiddag!! Det ska jag ha..

Namaste.