tisdag 30 juni 2009

Most Magic Concert Tonight...!!!


Hallåj,

Att det redan är sen eftermiddag har helt gått mig förbi. Jag har varit fullt fokuserad på en deadline och varit i farten sedan 5,45 i morse. Det är någonting speciellt med de tidiga morgontimmarna. Innan dagen har vaknat är det precis som om tiden står still och man får ofantligt mycket gjort. Testa det en vecka så får ni se stor skillnad!
Idag blev det en härlig lunch med en kompis på Örtagården, och herregud va osugen man är på varm mat när det är varmt ute - det bara går inte! Någ för att jag brukar äta en viss del varm mat i form av wokade grönsaker, soppor och i viss mån grytor...men nu - Icke! Nåväl, det blev en kall salladsbuffe istället där förrätten var vattenmelon - Yummie!!

Nu ska jag snart ta en smoothie innan jag drar iväg till gymet för att kl 19,00 sitta bänkad, på främsta raden, på konserten med Deva Premal & Miten - Det kommer att bli en Magisk kväll!
Also,
"There is a time to let things happen and a time to make things happen."