söndag 28 juni 2009

Very Berry Cocktail...!!!


Wow, vad säger man efter en helg som denna!??
Sol, bad, värme, kallhäll, Årsta havsbad, Grillning på Dalarö, frisk luft, naturen, bra mat....Mmmm, detta är livet ;-) Och snart är det semester...Tja, nu har väl snart 2 veckor gått av min detox och jag avslutar denna men fortsätter som vanligt med Rawfoods och Superfoods...

Jag kan känna att det är allt viktigare att NU innan sommaren kommer preppa kroppen med ett starkt försvar inifrån, så att jag inte bränner mig utan att huden blir stark och får en fin gyllenbrun färg! Det blir ju ovanligt lite mat varma dagar som dessa och då är det extra viktigt att det man äter är det absolut bästa!

Frukosten för mig blev en Very Berry Smoothie som är toppen för huden, lunchen blev melon och en liten banan innan middagen kl 17 som bestod i en fräsch sallad med avokado och lite ekologisk mozarella ost(!) Men visst ska jag medge att jag kände av den i magen, när man inte är van, haha...Mycket intressant hur kroppen reagerar. 

Very Berry Cocktail
2 dl vatten
2 dl frysta hallon
1/3 banan
1 näve gojibär
1 msk greens
1 tsk acai
1 tsk nyponpulver
1 tsk granatäppelpulver
1 tsk camu camu

Blend and Drink the most heavenly of all drinks!!!

Helgen har med andra ord varit fantastisk. Jag ska nu småpyssla med lite projekt inför veckan och ladda för Deva Premal & Miten - konserten på Tisdag kväll i Konserthuset i Stockholm. Alltså, den kommer att bli helt fantastisk!!

Ha den skönaste kvällen!
Namaste