torsdag 25 juni 2009

Give All your Shit away and Start Living ;-)


Ah, vilken Underbar dag!!

Snacka om att jag kände mig lite seg i morse ;-) Jag var på Teater på Fjäderholmarna igår och kom i säng alldeles för sent – men det var Fantastiskt! Och för er som har varit på Fjäderholmarna så är ju bara ett besök där Amazing!

Nu dock, är jag fit for fight och jobbar järnet fram till semestern, samtidigt som jag känner ett totalt lugn och bara mår sådär Fantastiskt bra! Livet e lustigt och jag måste ändå säga att det här med Rawfood och Superfoods är helt galet och det finns inte en chans att man INTE förändras som människa när man börjar styra in sig åt det hållet. Det sker en ökad medvetenhet och energin i denna mat är på så hög frekvens att kroppen anpassar sig snart därefter och magiska saker börjar hända i ens liv – Man får en helt annan förståelse för Universum. Finkänsligheten och Intuitionen förstärks inom alla område och en renhet sköljs över kroppen…

Jag sitter just nu med min frukost som är en riktig Antioxidant-cocktail, beståendes av mandelmjölk, hallon, gojibär, acai, granatäpple, grönt te´extrakt, nyponpulver och Irish Moss – Yummie!!! Det gäller att ge insidan vad den tål nu för att kunna hålla upp ett försvar mot solen. Jag tillhör ju dem som inte tror på solkrämer som skydd. Jag kör Raw Organic coconut oil istället som har ett naturligt skydd, men samtidigt återfuktar och när kroppen! Jag vågar inte ens tänka på vad alla kemikalier i solkrämer tar vägen, och speciellt när de smälter in så fint med solens värme;-)

Nu ska jag jobba vidare. Ha en fantastisk dag och njut av Solens härliga värme!!

Aloha!