tisdag 16 juni 2009

Skönt med Regn!

Ibland känns det bara sådär alldeles underbart när regnet vräker ner och himlen är alldeles grå. Speciellt skön känsla efter en produktiv och bra vecka. Ikväll blir det fredagsmys med en tjejkompis sittandes i soffan inne där vinet byts ut mot örtte´- Ljuvligt!
Jag måste säga att Holistics “Detox-kur” känns väldigt bra, den är framför allt väldigt mättande och smaken är långt ifrån god men känns väldigt stärkande för kroppen, och innehållet tyder på samma sak!

Frukosten för mig blev en shake på en färdigmixad Hempshake + extra proteinpulver. Hempshaksen är så otroligt bra att ha till hands då de är sjukt mättande!!
Jag kan oxå tydligt känna att magen är lugnare och mer harmonisk. En liten stressmage verkar tycka om det här ; ) Lunchen blev en quinoasallad med massor av groddar och greens och snart bär det av hemåt. Får se vad vi hittar på då, men nu först blir det en Chokladshake på mandelmjölk, frysta jordgubbar, coconut oil, chokladpulver, gojibär, nyponpulver och ärt-ris-proteinpulver - Det ni! Det är grejer det.

Nähä, nu ska jag packa ihop och bege mig ut i den underbara grå eftermiddags himlen.

Enjoy!