tisdag 23 juni 2009

Det är bara NU som gäller

Gomorron!

Vilken underbar dag - nästan Magisk! Jag kankse borde känna mig skönt avslappnad i kroppen sedan Thaimassagen igår men hjälp vad jag känner mig mör...och lite blåmärken här och där. Behöver jag säga att hon knådar på den högsta skalan, haha

Det blev en underbar promenad i solen i morse och det känns så Otroligt skönt att få solstrålar på kroppen. För mig, och för er andra, som ev har lite Candidaöverskott, så är det till stor hjälp att bota denna lilla svamp, genom att vistan i solljuset. So, get out and get som sun on your skin!
Lite news så vill jag meddela att jag nu tagit in Raw ekologiskt Granatäppel pulver som finns i shoppen. Gå gärna in där och läs infon - det är en sann Antioxidantbomb, och mycket forkning idag går till att just utforska denna frukt som är vacker som få ;-)

Jag känner mig fylld av energi och sådan kärlek till livet och alla runtomkring mig!! Den största skillanden är att jag har skalat bort min stress - Just like that! Part of my Detox programme, men framför allt för att få bort Candidan. Stress är en av de värsta triggers för just Candida! Men även för att skapa syraöverskott i kroppen. Allting fungerar sämre när vi stressar och som del av ett detox program bör stressnivån vara minimal.
Nu ska jag mentalt förbereda mig på en lång, härlig och Spaifierad semester med mycket sol, bad, aktiviteter, surfing, yoga och Massor av härlig Rawfood och Superfoods...Den bästa tiden är alltid precis just NU!!!

Ha den bästa dagen!
Aloha!