tisdag 16 juni 2009

Snacka om späckad dag!

Snacka om späckad dag!

Sorry för sent inlägg men jag har varit på språng hela dagen och ska precis bege mig från jobbet till ett barnkalas. Barnkalas betyder ju alltid tårta men i detta fall så tokhoppar jag det
Jag har haft en sjukt produktiv dag sedan 5,30 i morse. Jag började med ett Kaffe-lavemang för att sedan sitta fast i bussen och inte hinna till mitt yogapass som då istället blev kondition och rygg-träning på Gymet! Frukosten blev en färskpressda juice på celleri, ingefära, grönt äpple och citron för att sedan mixa en härlig jordgubbsmoothie efter träningspasset. Lunchen blev sallad med avocado och oliver och nu precis en till bär smoothie med mandelmjölk, jordgubbar och gojibär, tillsammans med Hampa, camu camu och acai - en riktig Antioxidant Cocktail - Woahha!!

Ikväll blir det nog sängen tidigt för mig!
Aloha!