tisdag 16 juni 2009

Strålande Dag!

Hej allihop!

Intressant hur livet kan vara, dynamiskt och flexibelt, och då gäller det att anpassa sig och prioritera andra saker. Jag har gått intensivutbildning varvat med tidningsdeadlines kombinerat med att ta fram ett helt nytt Blogg-upplägg så att ni läsare skall kunna orientera er lättare, men framför allt för att jag enklare ska kunna göra blogginlägg och ladda upp bilder. Som det är nu är det lätt komplicerat att få in bilderna ; ) Just det, och så har jag flyttat…det är mycket som ska hinnas med på kort tid, och det är sannerligen tur att tid bara är ett begrepp som man kan leka med. När man har lärt sig att hantera och bemästra tiden så finns det hur mycket som helst, det är magiskt!

Min detox kör jag därför igång på Måndag nästa vecka tillsammans med bla min sambo. Och ett underlag om “detox-gruppen” kommer att gå ut senast under morgondagen, för att fylla de resterande platserna som finns kvar. Kul med så stort intresse. Alla kommer dock inte att ha möjlighet tat vara med i Gruppen denna gång, men det kommer fler och förhoppningsvis blir det två stycken under Juni månad.
En av mina bästa vänninors bröllop går av stapeln i helgen och jag har tagit på min ansvaret att fixa mat för de som vill ha raw och vegetariskt! Spännande!

Jag har även varit på en förundersökning/behandling hos en (enligt mig) av de bästa kinesologer för att kolla status på blodet + eventuella obalanser, brister, toxicitet etc. Allt för att kunna rikta/styra min detox åt det som behöver göras Jag kan säga att det var häftigt att se blodet på en stor skärm där blodkropparna flyter omkring och där Mats-Eric, på Forever Health i Stockholm, förklarar hur, vad och varför det ser ut som det gör - Superintressant! Vi gjorde en jädrans djupgående undersökning och Idag får jag domen, haha. Berättar mer när jag själv vet!

Ha det bästa dagen!!!
Aloha!