onsdag 24 juni 2009

CA i mina tankar


Hej Hopp,


Snacka om att sol och värme skänker glädje och kärlek - my god vad det får mig att längta tillbaka till Santa Barbara & Santa Monika i CA. Used to live there...Snacka om att befinna sig i mecka av Hälsa och rawfood - wow!!

Har nu precis kommit tillbaka från en härlig lunch med mina kollegor i Humlegården. Jag köpte med mig en lunch från Lemuria och till förrättt blidde det en Vetegräs shot - Härligt!!! Snacka om att känna sig Alive, och där frukosten blev en deep deep Chokolate smoothie with all the alchemical elements in it ;-)


Alkemisk Chokladsmoothie

2 dl mandelmjölk
1 msk Maca
2 msk Gojibär
1 msk Kakaonibs
2 msk Coconutoil
2 msk Hampaprotein
1 dl hallon

Mixa på högsta volym och Voalla du har en krämig och härlig chokladsmoothie. Vill man ha den lite sötare skulle jag använda Stevia eller Yakonsirap.
Have tha best day ever!!