tisdag 16 juni 2009

Day 1

Wow, snacka om produktiv dag!

Nåja, man är väl så illa tvungen med tanke på att saker och ting bara MÅSTE bli klart! Sitter just nu med en Proteinshake på Hampa, gojibär, lite banan och Faktiskt havremjölk Jag vet att jag skulle avstå det men dagen har varit minsta sagt intensiv och det var det enda som fanns i kylen på jobbet just nu. Vad gör väl det när resten är så bra! Jag har förvisso kryddat den med lite greens och psylliumhusk för en tjockare och mer mättande smoothie – Yummie!

Dagen började för övrigt med en coffe enema och en torrborstning av kroppen, snacka om att det sätter fart på cirkulationen, för att sedan avsluta med varmt/kallt vatten om vartannat. Då känner man att man lever! Pga en hektisk dag så har det faktiskt bara blivit flytande föda i form av smoothies och det faktiskt skönt att låta magen vila lite.

Nu ska jag jobba vidare, men först vill jag dela med mig av ett citat som jag precis fick i min mailbox.

“To a large degree, our success and happiness in life depends on how much people like themselves when they’re with us.”