tisdag 16 juni 2009

Nu blir det Thaimassage...;-)

God Eftermiddag!

Efter en späckad eftermiddag och lite halvt såsig i huvudet skall jag ta en halv avocado och bege mig ut i solen. Jag ska faktiskt iväg och få en helt grym Thaimassage.Jag skulle nästan kunna säga att jag har en privat sådan, med tanke på hur ofta jag är där, haha. Men det är både skönt och helt fantastisk och wow vad man behöver extra beröring när man har fokus på mycket annat. Det är precis som att man glömmer bort kroppen stundtals eftersom man är fullt upp i huvudet och när man väl går in i kroppen så känner man så tydligt att man har missat att nära den på insidan.

Nu ska jag bara förbereda en flaska med hallonjuice mixat med massor av citronjuice och msm. Det blir en extra liten kick efter massagen - yeahha!!

Ha en strålande eftermiddag!
/Kristina