tisdag 16 juni 2009

MSM - Beauty Mineral!

Wow, klockan är inte mer än 11,11 och jag är vrålhungrig!

Gårkvällen blev grillning med vänner i Västerås. Det blev en snabbvisit dit och det var fantastiskt kul! Det är alltid trevligt att göra mer spontana utflyker där man slipper planera alltför mycket Middagen (för mig) bestod avokadosallad, med lite quinoaröra med soltorkade tomater, svamp och lök, och färska bär till efterrätt.

I morse blev det ett stort glas vatten med citron och msm och därefter mina “detoxpiller”. Msm är verkligen galet bra och någonting alla borde ta regelbundet eller åtminstone i perioder. Den är kraftigt detoxande och yogar du dessutom kommer du garanterat att få rörliga och mjuka leder.Jag använder mig ju av Holistics detox-kit denna gång och det ska bli minst sagt intressant att se skillnaden mot tidigare detoxar. Runt 9-snåret på jobbet blidde det en stor smoothie på blåbär, greens, proteinpulver och mangostan + lite mandelmjölk - Ljuvligt gott!! NU ska jag jobba vidare innen det blir lunch med en god vän.

Ha den underbaraste dagen!