tisdag 16 juni 2009

Det gäller att ha sol i sinnet en dag som denna ;-)

Olá…!

Vilken underbar morgon! Förvisso skulle jag, en dag like this, gärna ligga hemma och läsa och studera nlp. Finns väl inget härligare än att få grotta ner sig med ett gäng riktigt bra och utvecklande litteratur! Tackar min underbara pojkvän som fixar mina morgonsmoothies när jag har bråttom. En härlig blåbärssmoothie blev det med hampaprotein, gojibär, acai och proteinpulver på ärtor, ris och hampa – Yummie. Så nu är det fullt ös!

Jag har massor av energi och mental klarhet, även om jag också kan känna en mental trötthet efter en lång intensiv period som pågår fortfarande och som lär ska fortsätta såhär månaden ut, haha. Det är bra att jag sover så gott. Det finns inget viktigare än att få sömn för att kroppen ska kunna rejuvenate itself. Just det ja, igår kväll blev det en halvtimmes joggingtur och en middag strax innan 19.00. Nu är middagar efter 19.00 bannlysta för min del. Fast här kommer det att ske ett undantag redan ikväll då jag ska på Grillmiddag till Västerås. Det blir grillade grönsaker med färska ruccola/avokadosallad + ev lite Quinoa.

Nu ska jag jobba vidare, tills vi hörs igen;
-Ha den bästa dagen!