torsdag 6 augusti 2009

Early bird catches the worm ;-)

GoMorron!

Några fler än jag som märkt av Fullmoon eclipsen som inträffade i natt? Jag kunde hur som helst inte sova och nu sitter jag här o jobbar sedan en timme tillbaka. Otroligt vad kreativ man är så tidigt på morgonen. Kanske inte gäller alla, men för mig är känslan av att veta att andra ligger och sover medan jag får en massa gjort, OERHÖRT tillfredsställande, haha. Efter lite färskpressad green juice så här på morgonkvisten ska jag bryta trenden och mixa en powersmoothie, känner att jag behöver det där lilla extra nu när min sömn inte riktigt blev vad den borde ;-) 

Ja, för dem flesta är vardagen åter och jag ska njuta av total ledighet några dagar till, sedan väntar en minst sagt spännande förändring i mitt liv ;-)

Ha en strålande dag full av energi och glädje!


"Everything in your life is there as a vehicle 
for your transformation. Use it!"

— Ram Dass: Spiritual teacher and author