onsdag 14 oktober 2009

Vetegräs - Blood of the plant!

Vilken underbar dag!!

Inte nog med att jag vaknar pigg som en mört...;-) Jag har varit så jä... produktiv hela förmiddagen och nu bär det av till ett möte, men först en svängom på Lemuria för en vetegräs shot! Utan den - my God! Snacka om alkaliserande och mineraliserande - Galet bra!! För de som ännu inte har fattat att prestation och kost hänger ihop som handen i handsken har MER att lära ;-) Det bränslet du ger till kroppen kommer att resultera i vilken energi du kommer att ha - så enkelt är det! Basic - precis som det ska ,-)

Jag har fått en del förfrågningar kring vad jag äter själv om dagarna och vilka Superfoods som är sådär alldeles extra bra mot förkylningar i Influensatider som dessa. Jag återkommer med lite härliga inlägg om det senare idag. Nu måste jag rusa!!

Ha den mest fantastiska dag!
Aloha!