onsdag 8 juli 2009

Choklad = Ökad kreativitet


Ah, gud vilken underbar dag!!!

Ibland, och väldigt ofta, känner man en sån där oerhört tacksamhet över att få vara här. Tänk vad härligt det är att känna det där Lyckoruset pulsera genom kroppens alla vener och som skriker Kreativitet och Energi - Tjo Hooo!! Jag är inne i ett superkreativt mood just nu och kan inte få nog av allt skrivande, haha. Jag känner mig som en jäkla kanal av information från ovan som bara forsar och flödar ner i skallen och tangentbordet! Nu blir det produktion av allt - härligt!! Undrar om det berodde på min 10h (!) långa nattssömn och en jäklar till Chokladsmoothie med Maca i morse! Jag cravar Maca nu så det står härliga till, den saken e sann!

Alrighty, nu ska jag creativa vidare och försöka mig på att göra en jädrans massa nytta ;-)

Aloha!