måndag 7 september 2009

Green And Juicy!




Ah, vilken underbar dag!

Sitter i sängen och ska försöka mig på ett blogginlägg snabbt som sjutton, då jag är på Språng. Ikväll blir det en föreläsning med Anhony Robbins son Jarek, vilket ska bli oerhört intressant! Det kommer att bli ett seminarium maxat av energi och passion med ett Tema som lyder; The He(art) of Giving. Lovar att jag ska berätta mer om detta i morgon...;-)

En snabb Green smoothie och sedan är jag på språng. Det är fler som har mailat och undrat över recepten i de tidigare inlagda videorna och om jag inte minns fel, så kommer recepten mot slutet i videona. Hur som helst kan jag även lägga upp de på bloggen tillsammans med receptet för denna Green drink ;-) Det får jag dock återkomma med under morgondagen!!

Ha den mest underbara kvällen!

Aloha